BGI GameDev Incubation pilot Recap

2020. gada 26. jūnijs

From 2018 to 2020 Ventspils High Technology Park (VHTP) had been part of a game development incubation pilot programme carried out within the Baltic Game Industry (BGI) project.

Though the thought of an incubator had not been a completely new experience for VHTP it came with a lot of challenges and necessary insights into the current state of the game development industry in Latvia. Along with other project partners VHTP has contributed to a series of Guidelines, depicting the findings of each incubation pilot during this period, taking into account their previous experience and operating environment, dealing with policymakers, mentoring and/or coaching staff, attraction of funding and start-ups to the incubator, and the like. The Guidelines are available in English in the links below:

The model scheme illustrates ‘how to’ run an incubation programme for game companies, drafted in form of a manual for business support providers and intermediaries working with game business. It contains:
  • a modular-type game incubation programme with focus on the business dimension;
  • a checklist for defining requirements towards participation in the incubation programme and suggestions for attraction and selection of participants, methods for performing monitoring and measurements of learning outcomes/competence development;
  • models for the financing of incubation services;
  • requirements to further framework development.
The findings, lessons learnt and solutions for game mentoring deriving from the pilot are incorporated in a guideline for the set-up and maintenance of a mentoring system for the game sector. The guideline provides hands-on support regarding the whole process of set-up and maintenance of a mentor system (search for mentors, get in contact, motivate them to get engaged, integrate them in the programme, monitor their work and give feedback, promote their engagement, keep them on board, support further development etc.).

The manual summarises all the findings, lessons learnt and conclusions from the work on internationalisation, ideas for cooperation and recommendations to the different actors in game business. It comprises in particular:
  • intended effects of internationalisation for BSR game business development;
  • a concept for promoting the BSR as game hotspot, joint representation of game business and intermediaries from the BSR region, branding and corporate identity of the BSR game business;
  • approaches for set-up and maintaining international cooperation of game business intermediaries, as well as for fostering international exchange, mobility and cooperation of game developers / game companies;
  • recommendations to policy decision-makers, business networks and (potential) investors for supporting internationalisation in the BSR game business.
The project Baltic Game Industry is financed by the European Union from the European Regional Development Fund, within the programme Interreg Baltic Sea Region.

Citas ziņas

Ilze Palmbaha
Autors Signe Kraule 2025. gada 14. augusts
Nenokavē un piesakies izciliem kursiem ar 100% atbalstu!
Autors Kristīne Macate 2025. gada 5. augusts
Aicinām Saldus novada uzņēmējus pievienoties iedvesmojošam rītam kopā ar citiem uzņēmējiem un ekspertiem, lai kopīgi ielūkotos uzņēmumiem aktuālajos izaicinājumos, atklātu praktiskus risinājumus un iepazītu digitālās iespējas, kas palīdzēs Tavam biznesam augt un attīstīties digitālā ātrumā! Pasākuma norises datums: 15. augusts Norises laiks: 10:00-13:00 Norises vieta: Saldus, Striķu iela 2, "Koptelpa" Pasākuma formāts: Neformālas uzņēmēju brokastis ar kafiju un gardām uzkodām. Pasākuma laikā dalībniekiem būs iespēja: Dzirdēt iedvesmojošu stāstu, kā digitalizācija ir automatizējusi uzņēmuma procesus, Piedalīties diskusijās par uzņēmumiem aktuāliem izaicinājumiem, Saņemt pārskatāmu un praktiski orientētu ieskatu digitālās transformācijas stratēģijā ar fokusu uz NIS2 direktīvas prasībām. Dzirdēt par 2 digitālajiem projektiem, kuros šobrīd uzņēmumiem pieejams 100% ES Atveseļošanas fonda līdzfinansējums. " Tīkloties" / veidot kontaktus un iespējamās sadarbības Baudīt gardu kafiju un uzkodas Pasākuma programma 10:00 Ierašanās (Kafija, uzkodas) 10:20 Pasākuma atklāšanas uzruna 10:30 Iedvesmas stāsts 11:00 Izaicinājumu panelis (ieskats) 11:10 Kafijas pauze 11:30 Eksperta uzruna par NIS 2 regulu 12:15 Digitālās iespējas uzņēmumiem (EDIC projekti) 12:30 Izaicinājumu panelis (diskusijas, jautājumi) 13:00 Noslēgums Pasākums notiek projekta “EDIC uzņēmumu digitālo prasmju attīstība” Projekta nr. 2.3.1.2.i.0/1/24/I/CFLA/001 ietvaros.
kaku
Autors Kristīne Macate 2025. gada 28. jūlijs
Ikvienam uzņēmuma pārstāvim ir iespēja pieteikt savu dalību kursos - ievads mākslīgajā intelektā! Datums: 8. septembris Laiks: no plkst. 9:00-13:00 Norises vieta: Ventspils augsto tehnoloģiju parkā 1 (VATP telpās) Kursa apraksts Pamatizpratne par MI • Kā darbojas MI? Kāda MI ir nozīme šobrīd un nākotnē? • Kā orientēties MI kā nozarē? • Kādas iespējas MI sniedz biznesam? • Kādas ir lielākās problēmas MI ieviešanā? Efektīva MI asistentu lietošana vadībā • Kādi ir MI asistentu veidi? • Kā izvēlēties piemērotāko? • Kā MI asistenti strādā? • Kādi ir MI asistentu pielietojumi? • Kā efektīvi strādāt ar MI asistentiem? MI rīki un to pielietojumi biznesā • Kādas iespējas MI sniedz dažādos medijos? • Attēli un balss – apstrāde un radīšana • Mūzika un video – radīšana • Kā orientēties plašajā rīku klāstā? • Kādi ir vērtīgākie, zināmākie piemēri MI rīkiem biznesā? Darba automatizācija un datu apstrāde ar MI • Kā ar MI var apstrādāt datus izklājlapās? • Kā izveidot uz savu informāciju trenētu sarunbotu? • Kādi ir šādu sarunbotu potenciālie pielietojumi biznesā? • Kā izveidot savas darbplūsmu automatizācijas, kurās iekļauts MI? MI stratēģiskā pārvaldība • MI ieviešanas stratēģija un politika uzņēmumā • MI projektu izmaksu un atdeves (ROI) novērtēšana • Datu pārvaldība un drošības politika MI kontekstā • Risku identificēšana un pārvaldība MI projektos • MI ētika un atbildīgas izmantošanas vadlīnijas • MI ieviešanas ietekme uz organizācijas struktūru un procesiem Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas • Izpratne par MI pamatprincipiem un lomu uzņēmējdarbības vadībā • Spēja izvēlēties atbilstošus MI rīkus konkrētiem vadības uzdevumiem • Prasme identificēt un izmantot MI rīkus dažādos uzņēmējdarbības procesos • Stratēģijas un politikas izstrādes iemaņas MI ieviešanai organizācijā • Prasme novērtēt MI projektu izmaksas, atdevi un riskus • Izpratne par ētiskas un atbildīgas MI izmantošanas principiem • Spēja analizēt MI ietekmi uz organizācijas struktūru un procesiem Pasniedzējs: Roberts Tomme Roberts Tomme ir mākslīgā intelekta uzņēmumu Hyperscan un AI Academy līdzdibinātājs un vadītājs. 300.00 € Cena (bez PVN) Lai kursos piedalītos ar 100% de minimis atbalsta intesitāti mācību maksai, nepieciešams aizpildīt dokumentāciju. Pateicoties ES Atveseļošanās fonda atbalstam, uzņēmumi var saņemt simtprocentīgu atbalstu (maksā tikai PVN) Piesakies! Aizpildi Digitālā Brieduma testu un piesaki Digitālo prasmju Ceļa karti ( www.tests.edic.lv ) Iesniedz dokumentus - Atbalsta pieteikumu un De minimis vaidlapu no EDS VID mājaslapas Sagaidi Līdzmaksājuma apstiprinājumu Paraksti līgumu! Lai izmantotu līdzfinansējuma iespējas, sazinies ar mums, palīdzēsim! Pasākums notiek projekta “EDIC uzņēmumu digitālo prasmju attīstība” Projekta nr. 2.3.1.2.i.0/1/24/I/CFLA/001 ietvaros.
Autors Kristīne Macate 2025. gada 3. jūlijs
Būvniecības nozare kļūst digitāla – vai Jūsu uzņēmums jau izmanto modernās tehnoloģijas? Aicinām būvniecības nozares profesionāļus uz praktisku un iedvesmojošu pasākumu par jaunākajām digitālajām iespējām nozarē: BIM digitālais modelis RIXBuild programmatūra būvniecībai Risinājumi būvtehnikas digitalizācijai Digitālās apmācības Tikšanās ar nozares ekspertiem, praktiski piemēri un tīklošanās pie gardas kafijas un uzkodām. Vietu skaits ierobežots! Info: 22382236; Kristine.macate@vatp.lv PIETEIKŠANĀS → skatīt QR kodu attēlā vai https://forms.gle/uPnVEGBiYifykm3j6 Dalība pasākumā - BEZMAKSAS
Atvērt vairāk ziņu