
Mācību semināri CIEŅAS KODS
Pieteikšanās
Aicinām uzņēmumus un organizācijas pieteikt darbiniekus semināriem “Cieņas kods”.
Semināros Jūs:
- uzzināsiet par vienlīdzīgām iespējām (kad pret visiem izturas godīgi),
- sapratīsiet, kas ir diskriminācija (netaisnīga attieksme),
- mācīsieties to atpazīt un novērst,
- mācīsieties, kā darbā izturēties ar cieņu pret visiem cilvēkiem.
Seminārus vada eksperti.
Viņiem ir pieredze vienlīdzības un dažādības jautājumos.
Semināru veidi
Jūs varat izvēlēties:
- vienas dienas semināru tiešsaistē vai
- divu dienu semināru klātienē
Dalībnieku skaits:
- klātienē – līdz 20 cilvēkiem,
- tiešsaistē – līdz 55 cilvēkiem.
Semināri notiks visā Latvijā 2026. gadā.
Kontakti
Ja Jums ir jautājumi, sazinieties ar mums:
📞 +371 22307039
📧 cienaskods@vatp.lv
Semināru datumi
Klātienē
- Rīgā, 26. un 27. augustā viesnīcā "Baltvilla"
- Valmierā, 23. un 24. septembrī viesnīcā "Hotel Wolmar"
Tiešsaistē
- 2026. gada 15. septembrī
Kas var pieteikties?
Pieteikties var:
- biedrības, nodibinājumi
- sociālie uzņēmumi
Svarīgi:
- Jūs varat pieteikt tikai darbiniekus ar darba līgumu,
- no vienas organizācijas var pieteikt līdz 4 cilvēkiem.
Nevar pieteikties:
- valsts iestādes,
- pašvaldību iestādes,
- uzņēmumi, kurus vairāk nekā 25% finansē valsts vai pašvaldība.
Ko Jūs saņemsiet?
Ja piedalāties klātienes seminārā:
- Jums būs apmaksāta ēdināšana,
- Jums būs apmaksāta naktsmītne.
Papildus:
- Ja Jums ir bērns (1,5 līdz 6 gadi), būs pieejama bērnu pieskatīšana,
- Cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem vide būs pieejama un piemērota.
Ja Jums vajag palīdzību, rakstiet uz: cienaskods@vatp.lv
Metodiskais materiāls - Jūsu palīgs darbā
Šis materiāls palīdzēs Jums veidot darba vidi, kurā ikviens jūtas cienīts.
Mēs esam apkopojuši praktisku informāciju par to, kā ikdienā ieviest iekļaujošus principus:
- Kāpēc tas ir svarīgi? Sapratīsiet, kā dažādība palīdz Jūsu komandai strādāt efektīvāk.
- Kā pamanīt problēmas? Iemācīsieties atpazīt slēptus aizspriedumus, pirms tie pāraug konfliktos.
- Ko darīt praktiski? Saņemsiet skaidrus padomus tūlītējai rīcībai.
Spiediet uz pogas zemāk, lai lejupielādētu pilno materiālu PDF formātā:
Komanda
Mācību seminārus īsteno Labklājības ministrija sadarbībā ar nodibinājumu “Ventspils augsto tehnoloģiju parks” Eiropas Sociālā fonda Plus (ESF+) projekta Nr. 4.3.4.1/1/23/I/001 “Vienlīdzīgu iespēju un nediskriminācijas veicināšana” ietvaros.



