Ventspils Biznesa atbalsta centra koprades telpai aprit 3 gadi!

2021. gada 16. marts
Tieši šodien, 16. martā, aprit jau trīs gadi kopš koprades telpas jeb coworking atklāšanas. Tajā darboties aicināts ikviens, un pats labākais – tā darbību finansiāli atbalsta Ventspils pilsētas dome, kā rezultātā apmeklētājiem pakalpojums pieejams bez maksas.

Ventspils Biznesa atbalsta centra vadītāja Ilze Valdmane no pirmās dienas ir bijusi klātesoša Ventspils Biznesa atbalsta centra un koprades telpas izveidē un attīstībā. “Atceros pirmo dienu, kad atvēru tukšās un pieputējušās telpas Ventspilī, Pils ielā 17, kas prasījās pēc remonta un mājīguma, radošuma ieviešanas. Kā arī izaicinājums bija tas, ka ventspilniekiem vēl nebija ierasta koprades telpu strādāšanas kultūra. Bija daudz jāstāsta, jāinformē par iespējām strādāt nevis ofisā vai mājās, bet izmantot koprades telpas. Nepilna mēnēša laikā, 2018. gada 16. martā, jau vērām vaļā durvis visiem interesentiem ar mājīgu, izremontētu un darba videi pilnībā aprīkotu koprades telpu. Mūsu komandai ir reāls prieks, ka šobrīd koprades telpas vienmēr ir aizpildītas un pieprasītas un esam bijuši klātesoši dažādu jaunu uzņēmumu un projektu rašanās brīdī. Ir gan pastāvīgie apmeklētāji, gan tādi, kuri iegriežas tikai pa reizei vajadzības gadījumā. Lielākā daļa apmeklētāji ir kļuvuši par daļu no foršas Ventspils Biznesa atbalsta centra koprades telpas komūnas un savā starpā atraduši gan sadarbības partnerus, gan klientus,” par pieredzēto stāsta Ilze Valdmane.

Koprades telpā darbojas gan paši Ventspils Biznesa atbalsta centra darbinieki, gan arī apmeklētāji no dažādām nozarēm, kas kopā veido lielisku kokteili kontaktu dibināšanai un savstarpējai iedvesmai, jo to apmeklē gan cilvēki no tehniskajām, gan radošajām nozarēm. Sana Straupmane, kas koprades telpu par savu darba vietu sauc jau vairāk kā gadu, atzīst: “Šī ir iedvesmojoša, radoša un nomierinoša vieta, kurā paplašinās gan redzes gan jaunu paziņu loks. Vienmēr var paļauties uz kāda palīdzību un atbalstu, jo cilvēki šeit ir tik dažādi, bet tieši tas vieno!”

Kāds cits koprades telpas apmeklētajs, Jevgenijs Novikovs (Eugene Novikoff), nodarbojas ar digitalizācijas pakalpojumiem, tai skaitā tīmekļa vietņu izstrādi, dizainu, mārketingu un zīmolu veidošanu. “Pārceļoties no Rīgas uz Ventspili, biju patīkami pārsteigts, kad uzzināju, ka koprades telpu var apmeklēt bez maksas. Ir ļoti forši, ka tuvumā atrodas citu jomu speciālisti, ar kuriem var konsultēties. Ventspils Biznesa atbalsta centrs man arī palīdzēja atrast klientus, par kuriem es personīgi vēlos pateikties Ilzei Valdmanei. Protams, arī garšīgo kafiju ir vērts pieminēt,” ar pieredzi dalās Jevgenijs.

Lielisks pluss ir tas, ka uzņēmējiem visa nepieciešamā palīdzība pieejama turpat uz vietas – koprades telpā. Ventspils Biznesa atbalsta centra pārstāvis Roberts Gaižutis palīdz topošajiem un esošajiem uzņēmējiem risināt ar uzņēmuma dibināšanu saistītās darbības, nodrošināt kontaktu dibināšanu ar speciālistiem un iestādēm, kā arī subsidētu biroja telpu nomu tiem, kuru darbinieku loks aug un nepieciešamas plašākas telpas. Rita Bergmane piesaiste uzņēmumiem darbiniekus un organizē speciālistu pārkvalifikāciju, darbojoties kā tilts starp uzņēmumiem un privātpersonām. Zane Kūlmane sniedz palīdzīgu roku finansējuma piesaistes jautājumos. Anna Fedotovska un Deniss Baranovs veicina studentu iemaņu attīstību uzņēmējdarbībā projekta “Kurzemes inovāciju granti studentiem” ietvaros, bet Aleksandra Serebrjakova un Līna Indriksone rīko uzņēmējdarbības pasākumus un ievieš uzņēmējiem noderīgus projektus.

Lai gan šobrīd pastāvošās Covid-19 situācijas dēļ koprades telpa uz laiku apmeklētājiem nav pieejama, tie tiks gaidīti līdz ar ierobežojumu atvieglošanu, bet nepieciešamās konsultācijas un praktisko palīdzību darbinieki nodrošina jebkurā laikā darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00. Aicinām sazināties ar mums sadaļā "Biznesa atbalsta centrs".

Citas ziņas

Autors Līna Damberga 2025. gada 7. maijs
Nodibinājums "Ventspils Augsto tehnoloģiju parks" (VATP), reģ. Nr. 40008088258, aicina pievienoties komandai enerģisku un mērķtiecīgu kolēģi – Klientu attiecību vadītāju. Ja Tevi aizrauj darbs ar B2B klientiem, piemīt lieliskas pārdošanas prasmes un Tev patīk sasniegt rezultātus, pievienojies mūsu komandai! Tavi pienākumi: Aktīvi meklēt un piesaistīt jaunus apmācību kursu dalībniekus un klientus Kurzemē Uzturēt ilgtermiņa sadarbību ar esošajiem klientiem, nodrošinot augstāko apkalpošanas kvalitāti Informēt klientus par apmācību kursiem, izzināt viņu vajadzības un piedāvāt piemērotākos risinājumus Piedalīties apmācību kursu organizēšanas procesā un sekot līdzi klientu pieredzei Analizēt tirgus tendences un konkurentu piedāvājumus, lai nodrošinātu efektīvu klientu piesaisti Sagatavot atskaites par piesaistes aktivitātēm un sasniegtajiem rezultātiem. No Tevis sagaidām: Iepriekšēja darba pieredze klientu apkalpošanas, pārdošanas vai attiecību vadības jomā, vēlams apmācību vai izglītības sektorā Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes Spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus Analītiskā domāšana un spēja risināt problēmas Labas datorprasmes (MS Office, CRM sistēmas) B kategorijas autovadītāja apliecība Vēlama pieredze darbā ar tiešsaistes grafiskā dizaina rīkiem (Canva u.c.). Vēlama augstākā izglītība (priekšroka tiks dota ar komercdarbību, mārketingu vai klientu apkalpošanu saistītā jomā) Mēs piedāvājam: Bruto atalgojumu no 1600 EUR Stabilu un dinamisku darbu uzņēmumā, kas aktīvi aug un attīstās Iespēju pilnveidot savas profesionālās prasmes un augt kopā ar mums Apmaksātas telefonsarunas un mobilo internetu Draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika. Ja šis piedāvājums raksturo Tevi, līdz 2025. gada 13. maijam gaidīsim Tavu pieteikumu uz e-pastu cv@vatp.lv ar norādi "Klientu attiecību vadītājs". Pateicamies ikvienam pretendentam tomēr lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kas tiks virzīti nākamajai atlases kārtai. Ja nesazināmies ar Jums 3 nedēļu laikā kopš dienas, kad esat mums nosūtījis/-usi savu CV, lūdzam uzskatīt, ka nākamajai kārtai neesat izvirzīts/-a.
Autors Kristīne Macate 2025. gada 14. aprīlis
Digitālās prasmes jau šodien ir izšķirošas uzņēmumu konkurētspējai. Eiropas Savienība uzsver, ka līdz 2025. gadam aptuveni 90% darbavietu būs nepieciešamas noteikta līmeņa digitālās prasmes. Diemžēl Latvija šobrīd atpaliek, ieņemot 23. vietu ES valstu vidū pēc tehnoloģiju integrācijas uzņēmumos, turklāt ikai 15% Latvijas uzņēmumu piedāvā saviem darbiniekiem apgūt IKT prasmes. KAS IR LIFT? ES Atveseļošanas Fonda līdzfinansēta iniciatīva, ko īsteno RTU Riga Business School sadarbībā ar Latvijas IT klasteri. MĒRĶIS: Nodrošināt Latvijas uzņēmējus ar digitālajām prasmēm, kuras nepieciešamas, lai veicinātu konkurētspēju mūsdienu ekonomikā. De minimis finansējums sedz 100% kursa izmaksu (neskaitot PVN no pilnās cenas); pieejams arī GBER līdzfinansējums. KAS VAR SAŅEMT? Uzņēmumi, kas reģistrēti komercreģistrā, un to darbinieki (izņemot pašnodarbinātos, kā arī valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekus). Uzņēmumi ar nodokļu parādu līdz 150 EUR. Uzņēmumi, kuru pārstāvji nav atzīti par vainīgiem noziedzīgos nodarījumos. Līdzfinansējums nav pieejams uzņēmumiem, kas darbojas neatbalstāmajās nozarēs, piemēram, alkohola ražošanā, nekustamo īpašumu jomā, azartspēlēs, taču ir pieejams finanšu un apdrošināšanas uzņēmumu pārstāvjiem. Kāds ir process?
Business process analyze event, tūrisma un viesmīlības nozare, apmācības, Talsi, Didzis Grāvītis
Autors Signe Kraule 2025. gada 11. aprīlis
Ventspils Augsto tehnoloģiju parks kā Latvijas Digitālā akseleratora Ziemeļkurzemes kontaktpunkts aicina tūrisma un viesmīlības uzņēmumus izmantot iespēju pieteikties apmācībām "Biznesa procesu analīze tūrisma un viesmīlības nozares efektivitātei un digitālo rīku pielietošanai ".
Autors Kristīne Macate 2025. gada 3. aprīlis
Latvijas IT klasteris un Latvijas Digitālais Akselerators organizē konferenci uzņēmējiem “Future Ready 2025”, kas norisināsies šī gada 25. aprīlī Rīgā. Konferences mērķis ir nodrošināt uzņēmējus ar nepieciešamajām prasmēm, lai efektīvi pielāgotos digitālajai transformācijai un pilnvērtīgi izmantotu modernās tehnoloģijas. Pasākumā pulcēsies nozares līderi, valsts pārvaldes pārstāvji un uzņēmēji, lai dalītos pieredzē un zināšanās par digitālās attīstības iespējām un izaicinājumiem. Galvenie runātāji: Sintija Brīzila (Cynthia Breazeal) - MIT Mediju laboratorijas asociētā profesore, sociālās robotikas un mākslīgā intelekta pētniece. Brīzilas vizīte Latvijā notiek, pateicoties BAFF (Baltic-American Freedom Foundation) finansējumam. Zane Čulkstēna - Darba devēja tēla konsultante un SIA “ERDA” īpašniece. Pieredzējusi uzņēmēja ar padziļinātu interesi mākslā, stratēģiskajās konsultācijās un organizāciju attīstībā. K ristaps Banga - Profesionālis ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi. Vada Accenture globālās Space Innovation go-to-market aktivitātes, izstrādājot integrētas stratēģijas, veidojot stratēģiskas partnerības un nodrošinot biznesa inovācijas. Pēc konferences apmeklētājiem būs iespēja izvēlēties divas no piedāvātajām darbnīcām, lai iegūtu praktiskas zināšanas tādās tēmās kā: Mākslīgā intelekta iespējas vadītājiem Mākslīgais intelekts mūsdienīgā projektu vadībā Mākslīgā intelekta instrumenti un drošība Cilvēkvadība pārmaiņās un rezultātu mērīšana Kiberdrošība Organizācijas līmeņa mākslīgā intelekta projekti: idejošana, atlase, sagatavošanās izstrādei un ieviešanai Mastering Change and Uncertainty (seminārs angļu valodā) Pārmaiņu projektu vadība Praktisko darbnīcu cena ir 75 eiro + PVN. Taču uzņēmējiem ir iespēja saņemt 100% de minimis līdzfinasējumu, kas nozīmē, ka jāmaksā būs tikai PVN daļa. Vairāk informācijas par konferenci un pieteikšanos pieejama: https://futureready.lv Pasākums tiek rīkots divu Atveseļošanas fonda projektu “EDIC uzņēmumu digitālo prasmju attīstība" un “Digitālo prasmju attīstība jaunu produktu un tehnoloģiju attīstībai Latvijas komersantos” ietvaros. Tos finansē Eiropas Savienība un Eiropas Savienība – NextGenerationEU. Tomēr paustie uzskati un viedokļi ir tikai autora(-u) uzskati un viedokļi un ne vienmēr atspoguļo Eiropas Savienības vai Eiropas Komisijas uzskatus un viedokļus. Par tiem nav atbildīga ne Eiropas Savienība, ne Eiropas Komisija.
Atvērt vairāk ziņu