VAKANCE: aicinām darbā DARBASPĒKA ATTĪSTĪBAS KOORDINATORU/-I
2019. gada 3. aprīlis
VATP Biznesa atbalsta centra mērķis ir atbalstīt IKT nozares uzņēmumus Ventspilī un tās apkārtnē, nodrošinot nepieciešamo atbalsta pasākumu un dažādu projektu realizēšanu nozares attīstībai. VATP Biznesa atbalsta centrs aicina savai komandai pievienoties DARBASPĒKA ATTĪSTĪBAS KOORDINATORU/-I
.
Uzticēsim
- Darbaspēka piesaisti IKT nozares uzņēmumiem, kā arī ar to saistīto procesu koordinēšanu (sludinājumu sagatavošana un publicēšana, sociālie mediji, karjeras dienas)
- Pilnu darbaspēka atlases procesa organizēšanu, administrēšanu un lietvedību
- Darbaspēka pārkvalifikāciju, apmācību un dažādu kursu un semināru organizēšanu
- Sadarbības veidošanu ar personāla atlases aģentūrām, reģionālajiem nodarbinātības dienestiem, izglītības iestādēm, uzņēmumiem
- Atbalsta sniegšanu darbaspēkam administratīvajos jautājumos
- Dalību dažādos izaugsmes un attīstības projektos
- Jaunu darbaspēka atlases rīku attīstīšanu, ieviešanu un uzraudzību
Sagaidām
- Ļoti labas komunikācijas, sadarbības un problēmu risināšanas prasmes
- Pieredzi darbaspēka piesaistē
- Zināšanas par darba tirgu
- Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- MS Office prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecību
- Izcilas prezentācijas prasmes
- Mērķtiecību, elastību, pašpārliecinātību un uz risinājumu vērstu domāšanu
- Augstu atbildības sajūtu un spēju organizēt savu darbu patstāvīgi
- Spēju viegli pielāgoties izmaiņām un vēlmi mācīties
Piedāvājam
- Vērtīgu pieredzi IKT nozarē, kas ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm pasaulē
- Konkurētspējīgu atalgojumu no 1’000 EUR līdz 1’400 EUR pirms nodokļu nomaksas
- Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- Komandējumus un apmācības ārzemēs
- Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas starptautiskā vidē
- Dinamisku un interesantu darbu draudzīgā komandā
- Ērtu un modernu darba vidi
Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli angļu vai latviešu valodā uz e-pastu: venstpilsbac@ventspils.lv ar norādi “DARBASPĒKA ATTĪSTĪBAS KOORDINATORS/-E” līdz š.g. 5. maijam.
Paldies visiem kandidātiem par interesi, bet sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti piedalīties nākamajā kārtā.
Kontaktinformācija:
Tālr. nr.: 29 555 338
E-pasts: venstpilsbac@ventspils.lv
Adrese: Pils iela 17, Ventspils, LV–3601
www.vatp.lv
Citas ziņas

Aicinām uzņēmējus pievienoties iedvesmojošam rītam kopā ar citiem uzņēmējiem un ekspertiem, lai kopīgi ielūkotos uzņēmumiem aktuālajos izaicinājumos, atklātu praktiskus risinājumus un iepazītu digitālās iespējas, kas palīdzēs Tavam biznesam augt un attīstīties digitālā ātrumā! Pasākuma norises datums: 13. jūnijs Norises laiks: 9:00–12:00 Norises vieta: Ventspils Augsto tehnoloģiju parks, 1 Pasākuma formāts: Neformālas uzņēmēju brokastis ar kafiju un gardām uzkodām. Pasākuma laikā dalībniekiem būs iespēja: Dzirdēt iedvesmojošu stāstu, kā digitalizācija ir automatizējusi uzņēmuma procesus, Piedalīties diskusijās par uzņēmumiem aktuāliem izaicinājumiem, Saņemt pārskatāmu un praktiski orientētu ieskatu digitālās transformācijas stratēģijā ar fokusu uz NIS2 direktīvas prasībām. Dzirdēt par 3 digitālajiem projektiem, kuros šobrīd uzņēmumiem pieejams 100% ES Atveseļošanas fonda līdzfinansējums. " Tīkloties" / veidot kontaktus un iespējamās sadarbības Baudīt gardu kafiju un uzkodas Pasākuma programma 9:00 Ierašanās (Kafija, uzkodas) 9:20 Pasākuma atklāšanas uzruna 9:30 Iedvesmas stāsts 10:00 Izaicinājumu panelis (ieskats) 10:10 Kafijas pauze 10:30 Eksperta uzruna 11:15 Digitālās iespējas uzņēmumiem (EDIC projekti) 11:30 Izaicinājumu panelis (diskusijas, jautājumi) 12:00 Noslēgums Pasākums notiek projekta “EDIC uzņēmumu digitālo prasmju attīstība” Projekta nr. 2.3.1.2.i.0/1/24/I/CFLA/001 ietvaros.

Nodibinājums "Ventspils Augsto tehnoloģiju parks" (VATP), reģ. Nr. 40008088258, aicina pievienoties komandai enerģisku un mērķtiecīgu kolēģi – Klientu attiecību vadītāju. Ja Tevi aizrauj darbs ar B2B klientiem, piemīt lieliskas pārdošanas prasmes un Tev patīk sasniegt rezultātus, pievienojies mūsu komandai! Tavi pienākumi: Aktīvi meklēt un piesaistīt jaunus apmācību kursu dalībniekus un klientus Kurzemē Uzturēt ilgtermiņa sadarbību ar esošajiem klientiem, nodrošinot augstāko apkalpošanas kvalitāti Informēt klientus par apmācību kursiem, izzināt viņu vajadzības un piedāvāt piemērotākos risinājumus Piedalīties apmācību kursu organizēšanas procesā un sekot līdzi klientu pieredzei Analizēt tirgus tendences un konkurentu piedāvājumus, lai nodrošinātu efektīvu klientu piesaisti Sagatavot atskaites par piesaistes aktivitātēm un sasniegtajiem rezultātiem. No Tevis sagaidām: Iepriekšēja darba pieredze klientu apkalpošanas, pārdošanas vai attiecību vadības jomā, vēlams apmācību vai izglītības sektorā Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes Spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus Analītiskā domāšana un spēja risināt problēmas Labas datorprasmes (MS Office, CRM sistēmas) B kategorijas autovadītāja apliecība Vēlama pieredze darbā ar tiešsaistes grafiskā dizaina rīkiem (Canva u.c.). Vēlama augstākā izglītība (priekšroka tiks dota ar komercdarbību, mārketingu vai klientu apkalpošanu saistītā jomā) Mēs piedāvājam: Bruto atalgojumu no 1600 EUR Stabilu un dinamisku darbu uzņēmumā, kas aktīvi aug un attīstās Iespēju pilnveidot savas profesionālās prasmes un augt kopā ar mums Apmaksātas telefonsarunas un mobilo internetu Draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika. Ja šis piedāvājums raksturo Tevi, līdz 2025. gada 13. maijam gaidīsim Tavu pieteikumu uz e-pastu cv@vatp.lv ar norādi "Klientu attiecību vadītājs". Pateicamies ikvienam pretendentam tomēr lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kas tiks virzīti nākamajai atlases kārtai. Ja nesazināmies ar Jums 3 nedēļu laikā kopš dienas, kad esat mums nosūtījis/-usi savu CV, lūdzam uzskatīt, ka nākamajai kārtai neesat izvirzīts/-a.

Digitālās prasmes jau šodien ir izšķirošas uzņēmumu konkurētspējai. Eiropas Savienība uzsver, ka līdz 2025. gadam aptuveni 90% darbavietu būs nepieciešamas noteikta līmeņa digitālās prasmes. Diemžēl Latvija šobrīd atpaliek, ieņemot 23. vietu ES valstu vidū pēc tehnoloģiju integrācijas uzņēmumos, turklāt ikai 15% Latvijas uzņēmumu piedāvā saviem darbiniekiem apgūt IKT prasmes. KAS IR LIFT? ES Atveseļošanas Fonda līdzfinansēta iniciatīva, ko īsteno RTU Riga Business School sadarbībā ar Latvijas IT klasteri. MĒRĶIS: Nodrošināt Latvijas uzņēmējus ar digitālajām prasmēm, kuras nepieciešamas, lai veicinātu konkurētspēju mūsdienu ekonomikā. De minimis finansējums sedz 100% kursa izmaksu (neskaitot PVN no pilnās cenas); pieejams arī GBER līdzfinansējums. KAS VAR SAŅEMT? Uzņēmumi, kas reģistrēti komercreģistrā, un to darbinieki (izņemot pašnodarbinātos, kā arī valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekus). Uzņēmumi ar nodokļu parādu līdz 150 EUR. Uzņēmumi, kuru pārstāvji nav atzīti par vainīgiem noziedzīgos nodarījumos. Līdzfinansējums nav pieejams uzņēmumiem, kas darbojas neatbalstāmajās nozarēs, piemēram, alkohola ražošanā, nekustamo īpašumu jomā, azartspēlēs, taču ir pieejams finanšu un apdrošināšanas uzņēmumu pārstāvjiem. Kāds ir process?