Stāstu sērija par Ventspils pilsētas un novada uzņēmējiem! Atbalstām savējos!
2020. gada 12. augusts

Ventspils Biznesa atbalsta centrs (VBAC) turpina lepoties, ka var sniegt atbalstu ikvienam jaunizveidotam uzņēmējam (start-up). Dalīsimies ar uzņēmuma SIA Big Event
pieredzes stāstu par digitālā mārketinga rīku izmantošanu.
Uzņēmums SIA Big Event
ir pasākumu organizēšanas aģentūra, kas dibināta 2019. gada septembrī. Papildus pasākumu rīkošanai uzņēmums piedāvā to norisei nepieciešamā inventāra nomu un izbraukuma bāra pakalpojumus, kā arī nākotnē plāno paplašināties, piedāvājot plašāku inventāra nomu, kā arī audiogida pakalpojumus un biļešu iegādi SIA Big Event
izstrādātajā platformā.
Uzsākot VBAC organizētās apmācības "Digitālais mārketings un eksports", uzņēmums SIA Big Event
bija tikko dibināts, tāpēc bija svarīgi saprast virzienu, kurp un, ar kādu mērķi doties, un izdarīt to pēc iespējas gudrāk, tāpēc šīs apmācības bija tieši tas, kas nepieciešams, lai plānotu uzņēmuma mārketinga darbību un iegūt papildus zināšanas par to, kā to izdarīt ar lielāku atdevi, sasniedzot labākus rezultātus.
Tā kā visas mārketinga aktivitātes ir "uz pašu pleciem", tad iespēju piedalīties šajās apmācībās par projekta piešķirtajiem finanšu līdzekļiem, bija tieši laikā, kuru uzņēmums ļoti augstu novērtēja. Tas bija labs atspēriena punkts, kad uzņēmums bija vēl darbības uzsākšanas stadijā un centās saprast, kādi būtu efektīvākie rīki un to pielietojums, lai sasniegtu savu potenciālo klientu, pastāstītu par sevi un ieinteresētu.
Uzņēmums SIA Big Event
apmācībās iegūtās zināšanas izmanto savas Facebook
un Instagram
lapas uzturēšanai un optimizēšanai. Šobrīd tiek izstrādāta uzņēmuma mājaslapa un citi vizuālie materiāli, kuri palīdzēs uzņēmumam gūt atpazīstamību un informēs par sniegtajiem pakalpojumiem.
SIA Big Event
bija viens no 12 uzņēmumiem, kurš 2019. gada nogalē pieteicās mācībām "Digitālais mārketings un eksports". Jāpiebilst, VBAC realizē Eiropas Savienības iniciatīvas "Pilsētu inovatīvās darbības" programmas projektu "Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas" (turpmāk – projekts). Projekta apakšprogrammas mērķis ir sniegt atbalstu jaunuzņēmumiem.
Apmācības bija vairāku nodarbību kopums par tēmu "Digitālais mārketings un eksports", kuru devīze ir START IT SMART! Apmācību mērķis bija veicināt jaunizveidotu uzņēmumu attīstību Ventspils teritorijā.
Aicinām ikvienu jaunizveidota uzņēmuma pārstāvi sekot līdzi jaunumiem VBAC Facebook
lapā
vai rakstīt investīciju piesaistes un attīstības vadītājam Robertam Gaižutim uz e-pasta adresi roberts.gaizutis@vatp.lv, lai uzzinātu par turpmāko apmācību ciklu, kas plānotas šī gada otrajā pusē. Informējam, ka nākamās apmācības būs par tēmu "Produktu un procesu digitalizācija un automatizācija".
Citas ziņas

Sabiedrības integrācijas fonds sadarbībā ar nodibinājumu “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” īstenoja izglītojošus pasākumus jauniešiem iecietības veicināšanai “Solis pretī”. Tajos piedalījās 52 jaunieši un 16 pedagogi no Ventspils, Liepājas, Kandavas, Ugāles, Jelgavas, Dobeles, Iecavas, Ozolniekiem un Saldus. Pasākumi notika šī gada aprīlī un maijā Ventspilī un Jelgavā un tajos piedalījās 16 līdz 19 gadus veci jaunieši no 9 Kurzemes un Zemgales pilsētām. Aktivitāšu laikā dalībnieki ieguva zināšanas par neiecietības izpausmēm savstarpējās attiecībās un pret dažādām sabiedrības grupām, izprata neiecietības sekas un apguva rīcības modeļus šādu situāciju risināšanai. “Šādas mācības jauniešiem ir ļoti nozīmīgas, jo tās dod iespēju paskatīties no malas uz situāciju savā skolā un dzīvē, iegūt un papildināt zināšanas. Jaunieši īpaši novērtēja interaktīvās metodes, kas ļāva izspēlēt ikdienā ieraudzītas vai pašu piedzīvotas neiecietības situācijas. Īpaši vērtīgi ir tas, ka iniciatīvu īsteno valsts iestāde, sniedzot atbalstu un veidojot iekļaujošu sabiedrību. Daudziem jauniešiem programma bija arī kā sava veida terapija – viņi aktīvi dalījās pieredzē, pārdomāja notikumus, vērtēja sekas un mācījās uzlabot saskarsmes iemaņas,” secina eksperte diskriminācijas novēršanas jautājumos Ilze Bērziņa. Vērtējot pasākumus, jaunieši atzīst: “tagad daudz vairāk domāšu, ko es runāju, lai neaizvainotu citus sev apkārt esošos cilvēkus” , tie “atvēra acis par to, cik daudz neiecietības mēs redzam ikdienā” un deva „noderīgas, jaunas zināšanas; stiprināja spēju strādāt komandā ar „svešiem” cilvēkiem, kuri nav mani draugi ikdienā”. Pasākumu laikā tika izmantotas interaktīvas metodes, kas palīdzēja jauniešiem izprast stereotipus veidošanos un neiecietību, ar ko ikdienā saskaras dažādas sabiedrības grupas. Īpašs uzsvars tika likts uz kibervidi, kur neiecietības izpausmes vērojamas īpaši bieži un to ietekme, t.sk., pāraugot no verbālas aizskaršanas līdz fiziskai vardarbībai reālajā dzīvē, var skart ikvienu. Pasākumus vadīja eksperte diskriminācijas novēršanas jautājumos Ilze Bērziņa un eksperts neformālās izglītības darbā ar jauniešiem Emīls Anškens. Šī gada rudenī izglītojošie pasākumi tiks īstenoti Vidzemes, Latgales un Rīgas reģionos. Pieteikšanās ir iespējama šeit – informācija par konkrētām norises vietām un datumiem tiks nosūtīta uz pieteikumā norādīto e-pasta adresi. Pasākumu mērķauditorija ir jaunieši, kuri mācās vispārizglītojošo skolu 10.–12. klasē vai profesionālo skolu 1.–4. kursā, kā arī izglītības speciālisti. Katru pasākumu veido divas savstarpēji saistītas mācību dienas, starp kurām ir mēneša starplaiks, kas paredzēts individuālo aktivitāšu īstenošanai. Izglītojošus pasākumus jauniešiem iecietības veicināšanai “Solis pretī” organizē Sabiedrības integrācijas fonds sadarbībā ar nodibinājumu “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” programmas “Nacionāli saliedētas un pilsoniski aktīvas sabiedrības attīstība” ietvaros. Papildus informācijai: Līna Damberga Nodibinājums “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” Projekta koordinatore lina.damberga@vatp.lv

Aicinām uzņēmējus pievienoties iedvesmojošam rītam kopā ar citiem uzņēmējiem un ekspertiem, lai kopīgi ielūkotos uzņēmumiem aktuālajos izaicinājumos, atklātu praktiskus risinājumus un iepazītu digitālās iespējas, kas palīdzēs Tavam biznesam augt un attīstīties digitālā ātrumā! Pasākuma norises datums: 13. jūnijs Norises laiks: 9:00–12:00 Norises vieta: Ventspils Augsto tehnoloģiju parks, 1 Pasākuma formāts: Neformālas uzņēmēju brokastis ar kafiju un gardām uzkodām. Pasākuma laikā dalībniekiem būs iespēja: Dzirdēt iedvesmojošu stāstu, kā digitalizācija ir automatizējusi uzņēmuma procesus, Piedalīties diskusijās par uzņēmumiem aktuāliem izaicinājumiem, Saņemt pārskatāmu un praktiski orientētu ieskatu digitālās transformācijas stratēģijā ar fokusu uz NIS2 direktīvas prasībām. Dzirdēt par 3 digitālajiem projektiem, kuros šobrīd uzņēmumiem pieejams 100% ES Atveseļošanas fonda līdzfinansējums. " Tīkloties" / veidot kontaktus un iespējamās sadarbības Baudīt gardu kafiju un uzkodas Pasākuma programma 9:00 Ierašanās (Kafija, uzkodas) 9:20 Pasākuma atklāšanas uzruna 9:30 Iedvesmas stāsts 10:00 Izaicinājumu panelis (ieskats) 10:10 Kafijas pauze 10:30 Eksperta uzruna 11:15 Digitālās iespējas uzņēmumiem (EDIC projekti) 11:30 Izaicinājumu panelis (diskusijas, jautājumi) 12:00 Noslēgums Pasākums notiek projekta “EDIC uzņēmumu digitālo prasmju attīstība” Projekta nr. 2.3.1.2.i.0/1/24/I/CFLA/001 ietvaros.

Nodibinājums "Ventspils Augsto tehnoloģiju parks" (VATP), reģ. Nr. 40008088258, aicina pievienoties komandai enerģisku un mērķtiecīgu kolēģi – Klientu attiecību vadītāju. Ja Tevi aizrauj darbs ar B2B klientiem, piemīt lieliskas pārdošanas prasmes un Tev patīk sasniegt rezultātus, pievienojies mūsu komandai! Tavi pienākumi: Aktīvi meklēt un piesaistīt jaunus apmācību kursu dalībniekus un klientus Kurzemē Uzturēt ilgtermiņa sadarbību ar esošajiem klientiem, nodrošinot augstāko apkalpošanas kvalitāti Informēt klientus par apmācību kursiem, izzināt viņu vajadzības un piedāvāt piemērotākos risinājumus Piedalīties apmācību kursu organizēšanas procesā un sekot līdzi klientu pieredzei Analizēt tirgus tendences un konkurentu piedāvājumus, lai nodrošinātu efektīvu klientu piesaisti Sagatavot atskaites par piesaistes aktivitātēm un sasniegtajiem rezultātiem. No Tevis sagaidām: Iepriekšēja darba pieredze klientu apkalpošanas, pārdošanas vai attiecību vadības jomā, vēlams apmācību vai izglītības sektorā Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes Spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus Analītiskā domāšana un spēja risināt problēmas Labas datorprasmes (MS Office, CRM sistēmas) B kategorijas autovadītāja apliecība Vēlama pieredze darbā ar tiešsaistes grafiskā dizaina rīkiem (Canva u.c.). Vēlama augstākā izglītība (priekšroka tiks dota ar komercdarbību, mārketingu vai klientu apkalpošanu saistītā jomā) Mēs piedāvājam: Bruto atalgojumu no 1600 EUR Stabilu un dinamisku darbu uzņēmumā, kas aktīvi aug un attīstās Iespēju pilnveidot savas profesionālās prasmes un augt kopā ar mums Apmaksātas telefonsarunas un mobilo internetu Draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika. Ja šis piedāvājums raksturo Tevi, līdz 2025. gada 13. maijam gaidīsim Tavu pieteikumu uz e-pastu cv@vatp.lv ar norādi "Klientu attiecību vadītājs". Pateicamies ikvienam pretendentam tomēr lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kas tiks virzīti nākamajai atlases kārtai. Ja nesazināmies ar Jums 3 nedēļu laikā kopš dienas, kad esat mums nosūtījis/-usi savu CV, lūdzam uzskatīt, ka nākamajai kārtai neesat izvirzīts/-a.