Martā norisināsies digitālo spēļu izstrādes hakatons “GameHack 2020 Ventspils”

2020. gada 13. februāris
Lai veicinātu digitālo spēļu nozares attīstību Latvijā un Kurzemes reģionā, nodibinājums “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” sadarbībā ar biedrību “WindHackers” no 6. – 8. martam, Ventspils Augstskolā rīko spēļu izstrādes hakatonu “GameHack 2020 Ventspils”.

“Globālais videospēļu nozares tirgu iepriekšējā gadā sasniedza 152 miljardus ASV dolāru, un pēc tirgus izpētes kompānijas NewZoo prognozes šis tirgus pēc četriem gadiem pieaugs līdz 200 miljardiem ASV dolāru. Spēļu nozares attīstībai gan Latvijā, kā arī Kurzemes reģionā saskatām lielu izaugsmes potenciālu, un, pateicoties šādam pasākumam, varam sniegt iespēju radošiem un uzņēmīgiem cilvēkiem radīt inovatīvas spēles gan izklaides, gan izglītības jomā. Ventspilī ir izveidota vide, kur radīt un attīstīt jaunus un inovatīvus IT risinājumus, par ko liecina fakts, ka Ventspils ieguvusi augstāko rezultātu E-indeksa aptaujā, kā arī gada balvu Platīna pele 2019 nominācijā Valsts digitālā transformācija.” saka VATP pārstāve Aleksandra Serebrjakova.

“GameHack 2020 Ventspils” hakatona mērķis ir 48 stundu laikā radīt un attīstīt jaunas idejas video spēļu izstrādes jomā, novērtēt to biznesa potenciālu un izveidot starpdisciplināras komandas, kas spēj šīs idejas realizēt dzīvē. Šī pasākuma mērķauditorija ir IT, dizaina, uzņēmējdarbības un komunikācijas jomas studenti, kā arī spēļu izstrādes jomas eksperti, uzņēmēji un investori.

Pasākums norisināsies Ventspils Augstskolas telpās. Dalība pasākumā ir bez maksas. Pasākuma dalībniekiem tiks nodrošināta izmitināšana un ēdināšana, kā arī uzvarētājiem būs iespēja iegūt vērtīgas balvas 1500 EUR apmērā, kas palīdzēs turpināt darbu pie idejas pēc hakatona. Vienai komandai tiks dota iespēja doties uz vadošo spēļu industrijas notikumu Eiropā – Digital Dragons 2020.

“GameHack 2020 Ventspils” hakatonu atbalsta nodibinājums “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks”, Ventspils Augstskola, Ventspils Digitālais centrs, Vidzemes Augstskola, kā arī Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācija, Vividly un TestDevLab. Pasākums tiek īstenots projekta “Baltijas spēļu izstrādes industrija – Stiprinot reģionālo attīstību” (BGI) ietvaros. Pasākumu organizē biedrība “WindHackers”. 

Citas ziņas

kaku
Autors Kristīne Macate 2025. gada 28. jūlijs
Ikvienam uzņēmuma pārstāvim ir iespēja pieteikt savu dalību kursos - ievads mākslīgajā intelektā! Datums: 8. septembris Laiks: no plkst. 9:00-13:00 Norises vieta: Ventspils augsto tehnoloģiju parkā 1 (VATP telpās) Kursa apraksts Pamatizpratne par MI • Kā darbojas MI? Kāda MI ir nozīme šobrīd un nākotnē? • Kā orientēties MI kā nozarē? • Kādas iespējas MI sniedz biznesam? • Kādas ir lielākās problēmas MI ieviešanā? Efektīva MI asistentu lietošana vadībā • Kādi ir MI asistentu veidi? • Kā izvēlēties piemērotāko? • Kā MI asistenti strādā? • Kādi ir MI asistentu pielietojumi? • Kā efektīvi strādāt ar MI asistentiem? MI rīki un to pielietojumi biznesā • Kādas iespējas MI sniedz dažādos medijos? • Attēli un balss – apstrāde un radīšana • Mūzika un video – radīšana • Kā orientēties plašajā rīku klāstā? • Kādi ir vērtīgākie, zināmākie piemēri MI rīkiem biznesā? Darba automatizācija un datu apstrāde ar MI • Kā ar MI var apstrādāt datus izklājlapās? • Kā izveidot uz savu informāciju trenētu sarunbotu? • Kādi ir šādu sarunbotu potenciālie pielietojumi biznesā? • Kā izveidot savas darbplūsmu automatizācijas, kurās iekļauts MI? MI stratēģiskā pārvaldība • MI ieviešanas stratēģija un politika uzņēmumā • MI projektu izmaksu un atdeves (ROI) novērtēšana • Datu pārvaldība un drošības politika MI kontekstā • Risku identificēšana un pārvaldība MI projektos • MI ētika un atbildīgas izmantošanas vadlīnijas • MI ieviešanas ietekme uz organizācijas struktūru un procesiem Komersantu ieguvums pēc kursa pabeigšanas • Izpratne par MI pamatprincipiem un lomu uzņēmējdarbības vadībā • Spēja izvēlēties atbilstošus MI rīkus konkrētiem vadības uzdevumiem • Prasme identificēt un izmantot MI rīkus dažādos uzņēmējdarbības procesos • Stratēģijas un politikas izstrādes iemaņas MI ieviešanai organizācijā • Prasme novērtēt MI projektu izmaksas, atdevi un riskus • Izpratne par ētiskas un atbildīgas MI izmantošanas principiem • Spēja analizēt MI ietekmi uz organizācijas struktūru un procesiem Pasniedzējs: Roberts Tomme Roberts Tomme ir mākslīgā intelekta uzņēmumu Hyperscan un AI Academy līdzdibinātājs un vadītājs. 300.00 € Cena (bez PVN) Lai kursos piedalītos ar 100% de minimis atbalsta intesitāti mācību maksai, nepieciešams aizpildīt dokumentāciju. Pateicoties ES Atveseļošanās fonda atbalstam, uzņēmumi var saņemt simtprocentīgu atbalstu (maksā tikai PVN) Piesakies! Aizpildi Digitālā Brieduma testu un piesaki Digitālo prasmju Ceļa karti ( www.tests.edic.lv ) Iesniedz dokumentus - Atbalsta pieteikumu un De minimis vaidlapu no EDS VID mājaslapas Sagaidi Līdzmaksājuma apstiprinājumu Paraksti līgumu! Lai izmantotu līdzfinansējuma iespējas, sazinies ar mums, palīdzēsim! Pasākums notiek projekta “EDIC uzņēmumu digitālo prasmju attīstība” Projekta nr. 2.3.1.2.i.0/1/24/I/CFLA/001 ietvaros.
Autors Kristīne Macate 2025. gada 3. jūlijs
Būvniecības nozare kļūst digitāla – vai Jūsu uzņēmums jau izmanto modernās tehnoloģijas? Aicinām būvniecības nozares profesionāļus uz praktisku un iedvesmojošu pasākumu par jaunākajām digitālajām iespējām nozarē: BIM digitālais modelis RIXBuild programmatūra būvniecībai Risinājumi būvtehnikas digitalizācijai Digitālās apmācības Tikšanās ar nozares ekspertiem, praktiski piemēri un tīklošanās pie gardas kafijas un uzkodām. Vietu skaits ierobežots! Info: 22382236; Kristine.macate@vatp.lv PIETEIKŠANĀS → skatīt QR kodu attēlā vai https://forms.gle/uPnVEGBiYifykm3j6 Dalība pasākumā - BEZMAKSAS
Biznesa procesu analīze analīzes apmācības ar Didzi Grāvīti
Autors Signe Kraule 2025. gada 2. jūlijs
Biznesa procesu analīze analīzes apmācības ar Didzi Grāvīti
Autors Līna Damberga 2025. gada 11. jūnijs
Sabiedrības integrācijas fonds sadarbībā ar nodibinājumu “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” īstenoja izglītojošus pasākumus jauniešiem iecietības veicināšanai “Solis pretī”. Tajos piedalījās 52 jaunieši un 16 pedagogi no Ventspils, Liepājas, Kandavas, Ugāles, Jelgavas, Dobeles, Iecavas, Ozolniekiem un Saldus. Pasākumi notika šī gada aprīlī un maijā Ventspilī un Jelgavā un tajos piedalījās 16 līdz 19 gadus veci jaunieši no 9 Kurzemes un Zemgales pilsētām. Aktivitāšu laikā dalībnieki ieguva zināšanas par neiecietības izpausmēm savstarpējās attiecībās un pret dažādām sabiedrības grupām, izprata neiecietības sekas un apguva rīcības modeļus šādu situāciju risināšanai. “Šādas mācības jauniešiem ir ļoti nozīmīgas, jo tās dod iespēju paskatīties no malas uz situāciju savā skolā un dzīvē, iegūt un papildināt zināšanas. Jaunieši īpaši novērtēja interaktīvās metodes, kas ļāva izspēlēt ikdienā ieraudzītas vai pašu piedzīvotas neiecietības situācijas. Īpaši vērtīgi ir tas, ka iniciatīvu īsteno valsts iestāde, sniedzot atbalstu un veidojot iekļaujošu sabiedrību. Daudziem jauniešiem programma bija arī kā sava veida terapija – viņi aktīvi dalījās pieredzē, pārdomāja notikumus, vērtēja sekas un mācījās uzlabot saskarsmes iemaņas,” secina eksperte diskriminācijas novēršanas jautājumos Ilze Bērziņa. Vērtējot pasākumus, jaunieši atzīst: “tagad daudz vairāk domāšu, ko es runāju, lai neaizvainotu citus sev apkārt esošos cilvēkus” , tie “atvēra acis par to, cik daudz neiecietības mēs redzam ikdienā” un deva „noderīgas, jaunas zināšanas; stiprināja spēju strādāt komandā ar „svešiem” cilvēkiem, kuri nav mani draugi ikdienā”. Pasākumu laikā tika izmantotas interaktīvas metodes, kas palīdzēja jauniešiem izprast stereotipus veidošanos un neiecietību, ar ko ikdienā saskaras dažādas sabiedrības grupas. Īpašs uzsvars tika likts uz kibervidi, kur neiecietības izpausmes vērojamas īpaši bieži un to ietekme, t.sk., pāraugot no verbālas aizskaršanas līdz fiziskai vardarbībai reālajā dzīvē, var skart ikvienu. Pasākumus vadīja eksperte diskriminācijas novēršanas jautājumos Ilze Bērziņa un eksperts neformālās izglītības darbā ar jauniešiem Emīls Anškens. Šī gada rudenī izglītojošie pasākumi tiks īstenoti Vidzemes, Latgales un Rīgas reģionos. Pieteikšanās ir iespējama šeit – informācija par konkrētām norises vietām un datumiem tiks nosūtīta uz pieteikumā norādīto e-pasta adresi. Pasākumu mērķauditorija ir jaunieši, kuri mācās vispārizglītojošo skolu 10.–12. klasē vai profesionālo skolu 1.–4. kursā, kā arī izglītības speciālisti. Katru pasākumu veido divas savstarpēji saistītas mācību dienas, starp kurām ir mēneša starplaiks, kas paredzēts individuālo aktivitāšu īstenošanai. Izglītojošus pasākumus jauniešiem iecietības veicināšanai “Solis pretī” organizē Sabiedrības integrācijas fonds sadarbībā ar nodibinājumu “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” programmas “Nacionāli saliedētas un pilsoniski aktīvas sabiedrības attīstība” ietvaros. Papildus informācijai: Līna Damberga Nodibinājums “Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” Projekta koordinatore lina.damberga@vatp.lv
Atvērt vairāk ziņu