Biznesa procesu analīze tūrisma un viesmīlības nozarei
Didža Grāvīša vadībā uzņēmējiem būs iespēja gūt praktiskus un niansētus padomus savas operatīvās darbības un komunikācijas uzlabošanā

Ventspils Augsto tehnoloģiju parks kā Latvijas Digitālā akseleratora Ziemeļkurzemes kontaktpunkts aicina tūrisma un viesmīlības uzņēmumus izmantot iespēju pieteikties mācībām "Biznesa procesu analīze tūrisma un viesmīlības nozares efektivitātei un digitālo rīku pielietošanai".
Pasniedzējs: Didzis Grāvītis – Centurion Hospitality vadītājs un vadošais treneris. Didzis ir viens no Latvijā vadošajiem komunikācijas ekspertiem ar plašu pieredzi pieczvaigžņu viesnīcās un sadarbību ar tādiem uzņēmumiem kā Italissimo, Mogotel, SemaraH, Tiamo Grupa, Vincents un daudziem citiem. Viņš ir atzīts par spēcīgu iedvesmotāju, kurš spēj vienlaikus uzrunāt vadību, darbiniekus un klientus, palīdzot radīt uzlabojumus uzņēmuma iekšējā kultūrā un apkalpošanas kvalitātē.

Piecu dienu laikā dalībnieki iegūs praktiskas zināšanas un iedvesmu, lai paaugstinātu pakalpojumu kvalitāti un efektīvāk izmantotu digitālos risinājumus savā ikdienas darbā. Mācības tiek piedāvātas ar 100% Eiropas Savienības līdzfinansējumu apmācību maksai*.
Mācību norises datumi un pieteikšanās:
Kopējais apmācību ilgums – 20 astronomiskās stundas. Mācību norises datumi 2025. gada:
- 8. oktobris - Pirmais iespaids, izcils serviss ēdināšanas uzņēmumā
- 9. oktobris - Izcils serviss naktsmītnē, apkalpošana viesiem ar bērniem
- 15. oktobris - Pārdošanas psiholoģija, efektīva pārdošana
- 16. oktobris - Konflikti, sūdzības un problēmsituācijas
- 29. oktobris - E-pastu un Whatsapp komunikācija, rezervāciju sistēmas, ChatGPT
Mācības katrā dienā plānotas plkst. 10:00-15:00 un norisināsies Ventspils Galvenās bibliotēkas pasākumu zālē. Lai saņemtu 100% atbalstu apmācību maksai, dalībniekiem jāapmeklē 75% jeb 4 apmācību dienas.
Kursa kopējā cena vienam dalībniekam: 640,00 EUR (bez PVN), šī summa 100% tiek segta no uzņēmuma De minimis atbalsta. Uzņēmumam jāsedz ar mācību maksu saistītais PVN 134,40 EUR. Ja uzņēmums ir PVN maksātājs, šo summu ir iespējams atgūt kā priekšnodokli.
Pieteikties var individuālie komersanti, mikro, mazie, vidējie un lielie komersanti, kā arī Latvijā reģistrētas biedrības un nodibinājumi, kas veic saimniecisko darbību.

Mācību pamatmērķi:
- Analizējot tipiskas kļūdas apkalpošanas procesos klātienē, veicināt profesionālu tēlu un veiksmīgu pirmo iespaidu
- Aplūkot pieejas, kas sekmē klientu atgriešanos un augstāku vērtējumu digitālajos kanālos
- Novērtēt biežākos pārdošanas trūkumus un sekmēt pāreju uz proaktīvu un efektīvu pārdošanu
- Izvērtēt iemeslus klientu sūdzībām un veidot stratēģiju to risināšanā
- Analizēt un pilnveidot komunikāciju digitālajos saziņas kanālos
- Praktizēt mākslīgā intelekta pielietošanu dažādu procesu optimizēšanā

Dalībnieki pēc kursa apgūšanas maijā atzina, ka salīdzinoši īsā laikā ir sanācis realizēt prasmes un papildus nopelnīt ar iegūtajām prasmēm, kas dod lielāku motivāciju turpināt un pilnveidot savas prasmes. Dalībnieki kursu atzina kā ļoti vērtīgu, jo iegūtās zināšanas būtiski atvieglo darbu un ietaupa laiku, turklāt digitālās prasmes ir nākotnes vajadzība katram.
Noskaties interviju ar pasniedzēju Didzi Grāvīti:
Līdzfinansēts no Eiropas Savienības projekta “Digitālo prasmju attīstība jaunu produktu un tehnoloģiju attīstībai Latvijas komersantos”, ID Nr. 2.3.1.2.i.0/1/24/I/CFLA/002 līdzekļiem. Eiropas Savienība neatbild par vietnes saturu.

Citas ziņas


