BIZNESA RĪTS: No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!

BIZNESA RĪTS: No labas klientu apkalpošanas uz izcilu!
Zaļo un viedo Tehnoloģiju klasteris sadarbībā ar Ventspils Europe Direct informācijas ventru aicina uz kārtējo Biznesa rītu, kurš notiks š.g. 23.martā, plkst. 11.00 Kurzemes Democentrā.

Labs serviss klientam liek justies īpašam. Laba pakalpojumu sniegšanas kvalitāte ir svarīga, lai būtu nodrošināta uzņēmuma ilgtermiņa attīstība. Ja nav pietiekams apkalpošanas līmenis, uzņēmums var pastāvēt tikai īstermiņā.
 
Seminārā uzzināsiet galvenos soļus no labas klientu apkalpošanas uz izcilu. Kā arī labākos piemērus no kā mācīties šeit pat Latvijā un pasaulē.
 
Ar vērtīgu informāciju un noderīgiem padomiem seminārā dalīsies Līga Strūberga, eksperte, kas vairākus gadus strādājusi klientu apkalpošanas servisa novērtēšanas jomā, vadījusi "slepenā pircēja" projektus dažādu nozaru uzņēmumiem, analizējusi projektos iegūtos rezultātus, izstrādājusi ieteikumus apkalpošanas  uzlabošanai, palīdzējusi uzņēmumiem izstrādāt klientu apkalpošanas standartus. Komandas veidošanas un saliedēšanas pasākumu organizēšanā un vadīšanā pieredze uzkrāta jau vairāk kā 10 gadu garumā, kas palīdzējis veidot un attīstīt dažādas apmācību programmas, kurās tiek izmantota arī radoša pieeja - improvizācijas teātra metodes. 
 
Ar biznesa rīta programmu variet iepazīties ŠEIT!

Dalības maksa: Bez maksas!

Reģistrēšanās dalībai: ŠEIT!     

Dalībnieku skaits ir ierobežots!

Papildu jautājumu gadījumā aicinām zvanīt 26032981.

 

Raksts publicēts: www.ventspils.lv 14.03.2017.